Δημοφιλή
- Πώς «σβήνουν» από το δέρμα τα σημάδια του καλοκαιριού;
- Τρεις περιπτώσεις προχειρότητας σε υπουργικές αποφάσεις που αφορούν Παιδιά.
- ΚΑΤ: Ασθενής μπήκε με το αυτοκίνητό του στα Επείγοντα
- ΙΣΑ. Πληρωμή του clawback σε 120 δόσεις
- Με την Νέα Πελοπόννησο ο Λυκούργος Καρολεμέας
- Προσοχή! Προσπάθεια εξαπάτησης με δήθεν επιστροφή χρημάτων από τον ΕΟΠΥΥ
- Τι να προσέχετε κατά την άσκηση στη ζέστη
- Ιδανικό το καλοκαίρι για τις εγκύους
1 Σχόλιο
Σίγουρα υπάρχουν αρκετές διαφορές κυρίως όμως ως προς το σύστημα παροχής υπηρεσιών υγείας και όχι ως προς την εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο. Άλλωστε ο συνάδελφος είναι ψυχίατρος και όχι κλασικός κλινικός ή χειρουργός. Η ποιότητα εκπαίδευσης στις ελληνικές ιατρικές είναι τουλάχιστον ικανοποιητική, με μελανά σημεία τον μεγάλο αριθμό των φοιτητών και την μη αξιοκρατική λήψη διδακτικών θέσεων (φρικτή οικογενειοκρατία). Αλλά και πτώμα στην ανατομία είχαμε και εργαστήρια με μικροσκόπια που σε εξέχοντα πανεπιστήμια σε Erasmus δεν είδαμε (μαζί και με τα συνθήματα στους τοίχους και τον στείρο συνδικαλισμό) και αρκετές δεξιότητες κάναμε. Και κυρίως έχουμε αν όχι μεγαλύτερη, τουλάχιστον ίδια “θεωρητική” κατάρτιση με τους συναδέλφους που φοίτησαν σε ξένα πανεπιστήμια. Οι δε δεξιότητες, πρακτική κατάρτιση, στις κλινικές και χειρουργικές ειδικότητες έρχεται πολύ άμεσα και στο ελληνικό νοσοκομείο, αν και άναρχα χωρίς σύστημα. Έτσι προσωπικά θα πρότεινα να μην υποτιμούμε τα ελληνικά πανεπιστημία, αλλά να στηλιτεύουμε τις ελλείψεις,την αναξιοκρατία που κάνει διευθυντή έναν άσχετο λόγω ηλικίας και κάποτε λόγω γνωριμιών και τη μη αξιολόγηση ειδικών και ειδικευομένων αποφοίτων πλέον του πανεπιστημίου. Ειδικά τελευταίο είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που υποτιμά το σύστημα υγείας όσο και οι μισθοί πείνας και οι απάνθρωπες συνθήκες εργασίας των ιατρών.