Γ.Ν.Θ. «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ»
Με αφορμή τη «μεγάλη έρευνα» της ΠΟΕΔΗΝ που ανακοινώθηκε μέσω Διαδικτύου η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου «Γεώργιος Παπανικολάου» ενημερώνει σχετικά με τα όσα αναφέρονται σε ημέρα γενικής εφημερίας στο νοσοκομείο.
– Ως προς την «έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού και τραυματιοφορέων», η κάλυψη των εν λόγω θέσεων γίνεται σταδιακά με προσλήψεις τακτικού και επικουρικού προσωπικού.
– Η εκτίμηση του/της ασθενή/ούς που προσέρχεται στο ΤΕΠ σε ημέρα γενικής εφημερίας γίνεται άμεσα από Γενικό Ιατρό και ανάλογα με την αξιολόγηση γίνεται παραπομπή για εργαστηριακές/απεικονιστικές εξετάσεις (οι οποίες διενεργούνται στον ίδιο χώρο που βρίσκεται το ΤΕΠ) ή εισαγωγή για νοσηλεία. Μόνο στις περιπτώσεις όπου κάτι από τα παραπάνω δεν είναι απαραίτητο, ανάλογα με την κρίση του εφημερεύοντος ιατρού, ο/η ασθενής αποχωρεί από το νοσοκομείο εφόσον ολοκληρωθεί ο έλεγχος του περιστατικού.
– Το Γενικό Νοσοκομείο «Γεώργιος Παπανικολάου» είναι νοσοκομείο «περιπτερικού τύπου» με πολλά κτίρια σε απόσταση μεταξύ τους. Σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητη η εισαγωγή ασθενή/ούς σε κλινική που βρίσκεται σε κτίριο εκτός ΤΕΠ, η μεταφορά γίνεται από τραυματιοφορείς με ασθενοφόρο. Σε αυτή την περίπτωση συνεπικουρεί όταν χρειάζεται το ΕΚΑΒ. Λόγω των δρομολογίων που ανακύπτουν ανά τακτά διαστήματα κατά τη διάρκεια της εφημερίας για τη μεταφορά περιστατικών σε κλινικές εντός του νοσοκομείου μπορεί να παρατηρηθεί έλλειψη πρόσκαιρη φορείων ή αμαξιδίων η οποία καλύπτεται άμεσα μόλις ολοκληρωθεί η μεταφορά του περιστατικού – κάτι που μπορεί να συμβεί όταν γίνονται πολλές εισαγωγές ταυτόχρονα.
– Υπάρχει φύλαξη σε 24ωρη βάση καθημερινά από ιδιωτική εταιρεία φύλαξης με την οποία έχει συνάψει σύμβαση το Νοσοκομείο.
– Δεν παρουσιάστηκε μέχρι σήμερα έλλειψη σε υλικά που απαιτούνται κατά την ημέρα της γενικής εφημερίας.
Οι ανακοινώσεις που προκύπτουν από «έρευνα» οφείλουν να διερευνούν όλες τις πτυχές ενός θέματος. Η πρόχειρη και ασαφής διατύπωση απόψεων σχετικά με τη λειτουργία γενικής εφημερίας ενός μεγάλου νοσοκομείου όπως είναι το νοσοκομείο «Γεώργιος Παπανικολάου» προκειμένου να δημιουργηθούν εντυπώσεις, δημιουργεί αντί να επιλύει προβλήματα. Η Διοίκηση του νοσοκομείου και το επιστημονικό προσωπικό καλούνται σε καθημερινή βάση να διαχειριστούν και να αντιμετωπίσουν θέματα που άπτονται της επείγουσας περίθαλψης δίπλα στον προσερχόμενο πολίτη που δείχνει εμπιστοσύνη στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας.
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ
Γ.Ν. Κοζάνης Μαμάτσειο Απάντηση σε δελτίο τύπου της ΠΟΕΔΗΝ
Αναφορικά με το από 28-11-2016 δελτίο τύπου της ΠΟΕΔΗΝ που αναφέρεται στη λειτουργία του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) του «Μαμάτσειου» Νοσοκομείου Κοζάνης σας ενημερώνουμε ότι:
-
Το σύνολο των εξετασθέντων ασθενών στο ΤΕΠ του Νοσοκομείου Κοζάνης τον τρέχοντα μήνα είναι 2.157 περιστατικά.
-
Οι χρόνοι αναμονής των ασθενών που προσέρχονται στο ΤΕΠ προς εξυπηρέτηση είναι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μικρότεροι της μίας ώρας.
-
Διακομιδές ασθενών προς μεγαλύτερα Νοσοκομεία πραγματοποιούνται μόνο σε περιπτώσεις ιατρικών ειδικοτήτων που δε διαθέτει το Νοσοκομείο μας, όπως Νευροχειρουργική, Καρδιοχειρουργική κ.α.
-
Ο ηλεκτροκαρδιογράφος του ΤΕΠ λειτουργεί κανονικά, σε περίπτωση βλάβης του οι σχετικές καταγραφές μπορούν να πραγματοποιηθούν εύκολα από άλλους ηλεκτροκαρδιογράφους που είναι διαθέσιμοι στις κλινικές του Νοσοκομείου.
-
Η στελέχωση του ΤΕΠ περιλαμβάνει σε ημερήσια βάση και κατά μέσο όρο 2 γενικούς ιατρούς, 2 ειδικευόμενους χειρουργικής και 1 ειδικευόμενο παθολογικής, ενώ, κατά περίπτωση οι παραπάνω ιατροί υποστηρίζονται από τους ειδικούς εφημερεύοντες στις κλινικές του Νοσοκομείου.